Loading...

Τα 5 πιο ενδιαφέροντα trends για Email Marketing το 2016

Είτε διαθέτετε μία καινούρια επιχείρηση, είτε είστε καταξιωμένος επαγγελματίας στο χώρο σας, είναι σημαντικό να ακολουθείτε τις τάσεις του marketing για να προωθήσετε την επιχείρησή σας με τον καλύτερο τρόπο. Στη συνέχεια, θα δούμε 5 πολύ ενδιαφέροντα tips που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προβάλλετε με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο την επιχείρησή σας μέσα από το Inbox του πελάτη σας.

1. Ωραιοποιήστε κάθε λεπτομέρεια

Οι περισσότεροι από εμάς, λαμβάνουμε καθημερινά ένα μεγάλο όγκο ηλεκτρονικών μηνυμάτων. Έτσι, είναι δύσκολο να εντυπωσιάσετε κάποιον με ένα απλό και άχρωμο μήνυμα κειμένου, ειδικά εάν είστε επαγγελματίας. Ευτυχώς υπάρχουν στο Διαδίκτυο πολλά εργαλεία, που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε όμορφα newsletters, τα οποία θα προσαρμόσετε έτσι ώστε να ταιριάζουν στο μήνυμά σας, στο κοινό σας και στο εμπορικό σας σήμα. Απλά προσθέστε εικόνες, κείμενο και ένα κουμπί και σε μερικά μόνο clicks, η online διαφημιστική σας καμπάνια θα αποκτήσει ζωή!

2. Έχετε πάντα υπ' όψιν σας τις κινητές συσκευές

Όλοι μας γνωρίζουμε ότι πολλοί είναι αυτοί που περνούν μεγάλο μέρος της ημέρας πάνω από το κινητό τους τηλέφωνο, αλλά το λαμβάνετε υπ' όψιν σας όταν δημιουργείτε το περιεχόμενο του email σας? Πάρα πολλοί χρήστες ελέγχουν την ηλεκτρονική τους αλληλογραφία από το κινητό τους, οπότε καλό είναι να δημιουργείτε περιεχόμενο που μπορεί εύκολα να το δει κανείς και από μια μικρότερη οθόνη. Ο αριθμός των clicks στην καμπάνια σας θα σας αποζημιώσει.

3. Δώστε προτεραιότητα στις λίστες επαφών σας

Το να δημιουργήσετε το τέλειο email λίγη σημασία έχει, εάν δεν έχετε επαφές για να το προωθήσετε. Ευτυχώς, το να προσθέσετε κι άλλες εγγραφές στην ηλεκτρονική σας ατζέντα, δεν απαιτεί μεγάλο κόπο. Θα βρείτε πολλά εργαλεία online για να προσθέσετε στο site σας μια φόρμα εγγραφής, η οποία θα σας επιτρέψει να συγκεντρώσετε πολλές περισσότερες επαφές.

4. Προσωποποιήστε τα μηνύματά σας.

Καθώς τα ηλεκτρονικά μας γραμματοκιβώτια γεμίζουν γρήγορα με spam mails, κανείς δεν ενδιαφέρεται πλέον για emails τα οποία δεν είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες του και τα ενδιαφέροντά του. Όταν στέλνετε ένα newsletter, καλό θα ήταν να απευθύνεστε κυρίως σε ακολούθους και πελάτες οι οποίοι θα είναι σε θέση να εκτιμήσουν την πληροφορία που θα λάβουν.

Το κλειδί στην όλη υπόθεση είναι να δημιουργήσετε ξεχωριστές καμπάνιες email marketing για διαφορετικά κοινά και προσαρμοσμένες στα ενδιαφέροντά τους. Το πρώτο βήμα είναι να δημιουργήσετε groups μέσα στη λίστα των επαφών σας. Εάν γνωρίζετε για παράδειγμα ότι ορισμένοι από τους πελάτες σας δείχνουν προτίμηση σε μια κατηγορία μόνο προϊόντων, μπορείτε να δημιουργήσετε μια ομάδα που θα αποτελείται από αυτούς τους πελάτες. Μια άλλη περιοχή στην οποία θα πρέπει να δώσετε έμφαση είναι οι πελάτες που προχωρούν σε επαναλαμβανόμενες αγορές σε σχέση με αυτούς που αγοράζουν μια φορά.

Ένα συγκεκριμένο μήνυμα στο κατάλληλο κοινό είναι η συνταγή της επιτυχίας για τους στόχους σας!

5. Αξιοποιήστε το περιεχόμενό σας με περισσότερους τρόπους.

Από τη σκοπιά του marketing, όταν κάτι έχει δουλέψει μια φορά σωστά, είναι πιθανόν να δουλέψει ξανά. Έχετε καταβάλει προσπάθεια και κόπο για να δημιουργήσετε ένα όμορφο και περιεκτικό email. Σε περίπτωση που το email σας πέτυχε το σκοπό του, μπορείτε να εκμεταλλευτείτε το περιεχόμενό του ξανά. Μπορείτε για παράδειγμα να κοινοποιήσετε το περιεχόμενο αυτό μέσα από τα κοινωνικά σας δίκτυα, ώστε να μπορέσουν να το δουν και χρήστες οι οποίοι δεν είναι εγγεγραμμένοι στη λίστα των επαφών σας. Πολλά από τα εργαλεία για τη δημιουργία newsletter ενσωματώνουν τη δυνατότητα κοινοποίησης του email σας αυτόματα στα κοινωνικά μέσα. Φροντίστε να ενσωματώσετε στην καμπάνια σας και ένα κουμπί Subscribe / Εγγραφή, για να μεγαλώσετε και τη λίστα των επαφών σας, στην οποία θα σταλεί και το επόμενο email σας.
marketing 5149181010985463117
Αρχική σελίδα item

Δημοφιλή Άρθα

Random Posts

Click to read Περισσότερα Όλα said: Σχετικά Άρθρα Σχόλια Menu