Loading...

Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω τα χρώματα για να αυξήσω τις πωλήσεις του e-shop μου?


Το ξέρατε ότι το χρώμα μπορεί να σας βοηθήσει να πουλήσετε περισσότερα προϊόντα μέσα από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα? Χρησιμοποιήστε μια παλέτα γύρω από ένα κεντρικό χρώμα για να κινήσετε το ενδιαφέρον του επισκέπτη σας και να δώσετε έμφαση στα προϊόντα σας, ώστε τελικά να μετατρέψετε τους επισκέπτες του website σας σε πελάτες.

Πως θα επιλέξω το κατάλληλο χρώμα για το website μου?

Ας δούμε αρχικά μερικές οδηγίες για να επιλέξετε το χρώμα που ταιριάζει περισσότερο σε εσάς και το site σας.
  • Αρχικά, καλό θα ήταν να επιλέξετε κάποιο χρώμα το οποίο συνδέεται άμεσα με το brand σας. Στη συνέχεια μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διακυμάνσεις αυτού του χρώματος, είτε πιο ανοιχτές, είτε πιο σκούρες αποχρώσεις. Επίσης, χρησιμοποιήστε το κεντρικό σας χρώμα για να επισημάνετε τα πιο δημοφιλή προϊόντα σας ή αυτά που επιθυμείτε να προωθήσετε περισσότερο τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
  • Μπορείτε επίσης να κάνετε μια ευρύτερη έρευνα για να δείτε ποια χρώματα ταιριάζουν περισσότερο με τη γενικότερη εικόνα που θέλετε να δημιουργήσετε στο site σας. Μερικές σχετικές συμβουλές θα βρείτε και στη συνέχεια του άρθρου.
  • Σκεφτείτε επίσης με γνώμονα την εποχή του χρόνου που διανύουμε. Μπορείτε να επιλέξετε ένα χρώμα το οποίο σχετίζεται με τη συγκεκριμένη εποχή και στη συνέχεια να το αλλάζετε κατά τη διάρκεια του χρόνου. Ένα website που αλλάζει χρώματα ανάλογα με την εποχή, σίγουρα κεντρίζει το ενδιαφέρον!
  • Όταν έχετε αμφιβολία, επιλέξτε καλύτερα μια πιο φωτεινή και έντονη απόχρωση. Οι έντονες αποχρώσεις προκαλούν συνήθως στον επισκέπτη μεγαλύτερη διάθεση για αλληλεπίδραση, από ότι οι πιο παστέλ.
Στη συνέχεια, θα αναλύσουμε λίγο περισσότερο ορισμένους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα χρώματα για να πετύχετε το σκοπό του website σας.

Επιλέξτε ένα κεντρικό χρώμα που να σχετίζεται με το brand σας

Η ψυχολογία του χρώματος, όπως λέγεται, συνδέεται άμεσα με το marketing και τη δημιουργία ενός ισχυρού brand name. Σκεφτείτε πόσα ισχυρά brands ταυτίζονται με το χρώμα τους. Μεταξύ αυτών μπορούμε να βρούμε το κόκκινο της Coca-Cola, το μπλε του Facebook και τους τόνους του γκρι που επιλέγει η Apple. Ένα χρώμα μπορεί να αντιπροσωπεύει μια εταιρική ταυτότητα ή να δημιουργεί μια συγκεκριμένη διάθεση που σχετίζεται με το εκάστοτε εμπορικό σήμα.

Μπορείτε να βρείτε online πολλούς οδηγούς για τα χρώματα και την ψυχολογία του καταναλωτή και τον τρόπο που κάθε χρώμα συνδέεται με ένα συναίσθημα ή προκαλεί μια ενέργεια. Για παράδειγμα, το πράσινο συνδέεται με την ελπίδα, τη νεότητα και τη φύση, ενώ το κίτρινο με τη διασκέδαση, την ενέργεια και τη χαρά. Πριν προχωρήσετε λοιπόν στην επιλογή του κεντρικού χρώματος της παλέτας σας, μπορείτε πρώτα να κάνετε μια μικρή έρευνα στο διαδίκτυο, για να δείτε ποιο χρώμα είναι αυτό που μπορεί να επιτύχει πιο εύκολα τα αποτελέσματα που επιδιώκετε.

Χρησιμοποιήστε τα χρώματα για να δημιουργήσετε εποχιακό κλίμα

Μπορείτε να αλλάζετε τα χρώματα του site σας ανάλογα με την εποχή ή τη χρονική περίοδο που διανύουμε. Όταν πλησιάζουν για παράδειγμα οι γιορτές, μπορείτε να επιλέξετε χρώματα που σχετίζονται άμεσα με το κλίμα της εκάστοτε γιορτής, για να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες. Ένα εορταστικό site είναι σίγουρα ένα πιο χαρούμενο site, έτσι δεν είναι? Ένα χαρούμενο website μπορεί με τη σειρά του να προσεγγίσει συγκεκριμένους τύπους αγοραστών. Εκτός από τις γιορτές, κάτι αντίστοιχο μπορείτε να κάνετε και με τις εποχές του έτους. Για παράδειγμα, χρησιμοποιήστε τις αποχρώσεις του πορτοκαλί το φθινόπωρο και του πράσινου την άνοιξη.

Χρησιμοποιήστε έντονα χρώματα για να προσελκύσετε το ενδιαφέρον

Τι πιο απλό? Ένα έντονο χρώμα φυσικά κεντρίζει το μάτι του επισκέπτη και τραβάει την προσοχή του. Υπάρχει λόγος που όλα τα κουμπιά “Αγορά”, “Παραγγελία”, “Κουπόνι” ή “Εγγραφή” τα συναντάμε με έντονο χρώμα. Γιατί έτσι δημιουργούνται περισσότερες πωλήσεις. Εκτός από το να προσελκύουν τους επισκέπτες, τα έντονα χρώματα μπορούν επίσης να καθοδηγήσουν τον επισκέπτη, μέχρι την ολοκλήρωση της αγοράς. Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, μπορείτε να επιλέξετε ένα έντονο χρώμα που σχετίζεται με το brand σας. Συνδυάστε το με το λευκό ή με αποχρώσεις του γκρι, για να δώσετε στο site σας μια minimal και μοντέρνα αισθητική, η οποία σίγουρα θα έχει μεγάλη απήχηση στους επισκέπτες σας.

Γιατί το χρώμα μετράει τελικά?

Σχετικές έρευνες δείχνουν ότι το χρώμα και η πώληση συνδέονται άμεσα. Τα αποτελέσματα των ερευνών αυτών αποκαλύπτουν ότι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών, το οποίο ξεπερνά το 90%, δηλώνει ότι δίνει τη μέγιστη σημασία σε οπτικούς παράγοντες όταν αγοράζει προϊόντα ή υπηρεσίες online. Όταν οι καταναλωτές ερωτήθηκαν για τη σημασία που παίζει το χρώμα στις αγορές τους, ένα ποσοστό της τάξης του 80%, απάντησε ότι το χρώμα είναι ο πιο σημαντικός οπτικός παράγοντας για την επιλογή ενός προϊόντος σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Χρειάζεστε περισσότερες αποδείξεις? Με μια μικρή έρευνα online, θα εντοπίσετε πολλές έρευνες επάνω στο ίδιο αντικείμενο και μια τεράστια βιβλιογραφία σχετικά με την επιρροή των χρωμάτων στην ψυχολογία του αγοραστή.

Εσείς επιλέξατε το κατάλληλο χρώμα για το δικό σας website?

Εάν όλα τα παραπάνω σας φάνηκαν πολύ ενδιαφέροντα, αλλά δεν έχετε δημιουργήσει ακόμα το δικό σας website, επισκεφθείτε άμεσα το site μας για να βρείτε το κατάλληλο domain και τα καλύτερα πακέτα φιλοξενίας της αγοράς, για να ξεκινήσετε τώρα την κατασκευή ενός website μοναδικού όσο και εσείς! Ακολουθήστε τα παραπάνω tips και κάνετε τη διαφορά!
marketing 140870680857289369
Αρχική σελίδα item

Δημοφιλή Άρθα

Random Posts

Click to read Περισσότερα Όλα said: Σχετικά Άρθρα Σχόλια Menu