Loading...

Το e-shop μου είναι up-n-running. Και τώρα?


Έχετε μόλις ανεβάσει το καινούριο, πλήρως λειτουργικό ηλεκτρονικό σας μαγαζί. Δύσκολα μπορείτε να κρατηθείτε να μην το επισκέπτεστε ξανά και ξανά, ελέγχοντας τις σελίδες του και χαζεύοντας τα προϊόντα σας. Αλλά οι παραγγελίες σας πιθανον να μην έχουν αρχίσει ακόμη να έρχονται. Γιατί? Πηγαίνει κάτι στραβά? Τι μπορείτε να κάνετε?

Αρχικά.. υπομονή!


Μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να αναπτυχθεί ικανοποιητικά η ηλεκτρονική σας επιχείρηση. Μέχρι το website σας να γίνει πραγματικότητα, έπρεπε να φροντίσετε για πολλά – να ετοιμάσετε και να φωτογραφίσετε τα προϊόντα σας, να το υλοποιήσετε, να φροντίσετε για την διαδικασία λήψης των πληρωμών από το κατάστημά σας και την εμπορική διαχείριση, να ετοιμάσετε τα προφίλ σας στα κοινωνικά δίκτυα, να αναπτύξετε το πλάνο προώθησης της επιχείρησής σας online και πολλά ακόμη.

Τώρα όμως η action list σας έχει γεμίσει ticks και η περίοδος που ακολουθεί είναι περίοδος αδράνειας, πράγμα που κάνει την αναμονή ακόμη πιο δύσκολη. Υπομονή! Το site σας δεν έχει αρχίσει ακόμα να έχει επισκέψεις από τα οργανικά αποτελέσματα, ούτε το περιεχόμενό σας και τα προφίλ σας στα κοινωνικά δίκτυα έχουν αρχίσει ακόμη να προσελκύουν τις πωλήσεις που θα θέλατε. Μπορεί ακόμη το marketing plan σας να χρειάζεται αναπροσαρμογή. Σε κάθε περίπτωση, δώστε στην επιχείρηση και τον εαυτό σας περισσότερο χρόνο και μην αγχώνεστε!

Βεβαιωθείτε ότι όλα λειτουργούν σωστά


Εφόσον τώρα έχετε λίγο περισσότερο χρόνο στην διάθεσή σας, ελέγξτε ξανά και ξανά το website σας. Θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι όλα λειτουργούν όπως πρέπει κι ότι ο επισκέπτης που θα φτάσει στο site σας θα μπορέσει εύκολα να μετατραπεί σε πελάτη σας.
Παρακολουθήστε την διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσει ο επισκέπτης σας μέχρι την ολοκλήρωση της αγοράς του και βεβαιωθείτε ότι η διαδικασία είναι απλή και ξεκάθαρη. Περιηγηθείτε στο site σας και δείτε το με την ματιά του επισκέπτη – πόσο εύκολο είναι να αποκτήσει κάποιος αυτό για το οποίο έφτασε μέχρι εδώ? Ο τρόπος με τον οποίο αποδίδονται τα προϊόντα σας είναι αρκετά ελκυστικός? Μπορεί κάποιος να συνδυάσει εύκολα περισσότερα από ένα προϊόντα σε ένα καλάθι αγορών? Πόσα βήματα/clicks πρέπει να κάνει για να ολοκληρώσει την παραγγελία του?


Θα πρέπει πάντα να έχετε στο μυαλό σας ότι οι επισκέπτες σας κουράζονται εύκολα όπως εύκολα επίσης εγκαταλείπουν το καλάθι τους, χωρίς να ολοκληρώσουν την αγορά τους. Σε αυτό το στάδιο μπορείτε να κάνετε δοκιμές, να πειραματιστείτε και να βελτιώσετε τις ροές και τα βήματα μέσα στο site σας μέχρι την ολοκλήρωση μιας παραγγελίας. Κάντε την.. ζωή των μελλοντικών σας πελατών πιο εύκολη, σήμερα!

Δημιουργήστε περιεχόμενο



Θα συνεχίσουμε να το λέμε τακτικά, το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς! Σίγουρα έχετε δημιουργήσει περιεχόμενο όσο κατασκευάζατε το e-shop σας, όπως πιθανόν να έχετε στήσει ήδη και ένα blog με λίγα άρθρα. Αν δεν το έχετε κάνει, ξεκινήστε..χθες! Τώρα που έχετε περισσότερο διαθέσιμο χρόνο, επενδύστε τον στην δημιουργία νέου περιεχομένου. Εμπλουτίστε το blog σας και δημιουργήστε λογαριασμούς σε δίκτυα όπως το medium ή το tumblr, για να μοιραστείτε το περιεχόμενό σας με ακόμη περισσότερους χρήστες online. Θυμηθείτε – οι στόχοι σας εδώ είναι να προσελκύσετε νέους επισκέπτες, να αναπτύξετε αλληλεπίδραση μαζί τους και να τους κάνετε να επιστρέφουν σε εσάς (στο site σας για να είμαστε ακριβείς) ξανά και ξανά. Επομένως το περιεχόμενο που θα αναπτύξετε θα πρέπει να είναι χρήσιμο, διασκεδαστικό ή -γιατί όχι?- και τα δύο!

Μπορεί η απόδοση του κατάλληλου περιεχομένου να μην είναι τόσο άμεση όσο η πληρωμένη διαφήμιση στα media για παράδειγμα, μακροπρόθεσμα όμως η επένδυσή σας σε χρόνο και προσπάθεια θα αποδώσει πολύ περισσότερο από ότι φαντάζεστε.

Κοινωνικοποιηθείτε!



Όχι, δεν εννοούμε να χαλαρώσετε και να αρχίσετε τις εξόδους, κάθε άλλο μάλιστα! Αξιοποιήστε τις τεράστιες δυνατότητες που σας παρέχουν τα κοινωνικά δίκτυα για να προωθήσετε την επιχείρησή σας και να προσελκύσετε νέους πελάτες. Αν δεν το έχετε κάνει έως τώρα, δημιουργήστε προφίλ στα πιο δημοφιλή social media. Κι επειδή οι επιλογές είναι πολλές και τα δίκτυα πλέον αχανή, επικεντρωθείτε αρχικά στα πιο σημαντικά, όπως για παράδειγμα το Facebook, το Pinterest, και το Instagram. Αξιοποιήστε αυτές τις πλατφόρμες για να αναπτύξετε αλληλεπίδραση με τους χρήστες και να τους κινήσετε το ενδιαφέρον. Τι μπορείτε να κάνετε? Ενδεικτικά:
  • Μοιραστείτε αξιόλογο περιεχόμενο
  • Ανεβάστε διασκεδαστικές φωτογραφίες ή video
  • Παρακινήστε τους υπόλοιπους χρήστες να μοιραστούν και αυτοί το περιεχόμενό σας
  • Δημιουργήστε ή γίνετε και εσείς μέλη σε σχετικά groups
  • Κάντε πραγματικές ερωτήσεις στο κοινό σας
  • Απαντήστε σε σχόλια και μηνύματα
  • Παρακολουθήστε influencers και σχετικά / επιτυχημένα pages
Γενικά, συνταγή για την επιτυχία δεν υπάρχει. Θα χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι το site σας να αποκτήσει επισκέπτες και να αρχίσει να δημιουργεί έσοδα. Καλό θα ήταν να ακολουθήσετε τα παραπάνω, ώστε να βεβαιωθείτε ότι είστε πανέτοιμοι και οργανωμένοι σωστά. Μπορείτε να πειραματιστείτε με τις τεχνικές marketing, είτε μέσα από τα social media, είτε με άλλα digital εργαλεία, όπως για παράδειγμα το email. Εάν χρειαστείτε βοήθεια ή καθοδήγηση σε αυτό, μην διστάσετε να ζητήσετε την συνδρομή κάποιου εξειδικευμένου συνεργάτη.

Σας ευχόμαστε καλή επιτυχία και καλές πωλήσεις!


marketing 638434099617385791
Αρχική σελίδα item

Δημοφιλή Άρθα

Random Posts

Click to read Περισσότερα Όλα said: Σχετικά Άρθρα Σχόλια Menu