Loading...

Φτιάξτε μία πετυχημένη Landing Page σε μόλις 6 βήματα


Είτε πρόκειται για εγγραφή σε κάποια λίστα, για μια στοχευμένη διαφημιστική καμπάνια ή για την πώληση ενός προϊόντος, μια Landing Page παίζει σημαντικό ρόλο στην επίτευξη των παραπάνω στόχων.

Ας ξεκαθαρίσουμε όμως τι ακριβώς είναι μια Landing Page και ποιο σκοπό εξυπηρετεί. Στα περισσότερα sites θα βρείτε σελίδες όπως οι About, Contact, Υπηρεσίες/Προϊόντα, 404 κ.α. Κάθε μία από αυτές εξυπηρετεί και ένα συγκεκριμένο σκοπό, όπως το να παρέχει πληροφορίες σχετικά με το site, στοιχεία επικοινωνίας ή επιπλέον πληροφορίες για προϊόντα ή υπηρεσίες που πιθανόν προβάλλονται σε αυτό το site.

Μια Landing Page είναι μια σελίδα που διαφέρει συνήθως από το υπόλοιπο site, στην οποία ο επισκέπτης φτάνει μετά από δική του ενέργεια, όπως για παράδειγμα κάνοντας κλικ σε μία διαφήμιση. Ο σκοπός αυτής της σελίδας είναι να ενημερώσει το χρήστη για κάτι πολύ συγκεκριμένο (όπως για παράδειγμα ένα νέο προϊόν ή μια τρέχουσα προσφορά) και να τον κατευθύνει επίσης σε μια επιθυμητή ενέργεια που θα μπορούσε να είναι είτε η αγορά προϊόντος ή υπηρεσίας είτε η εγγραφή του στην ιστοσελίδα.

Συνεπώς αν οργανώνετε μια διαφημιστική καμπάνια, μπορείτε μέσω μιας Call-to-action τεχνικής να οδηγήσετε τον χρήστη στη Landing Page που έχετε επιμεληθεί. Η Call-to-action τεχνική μπορεί να είναι είτε κάποιο κουμπί είτε κάποιο banner με κατάλληλο γραφικό που να προτρέπει τον χρήστη να το πατήσει. Από το σημείο αυτό και μετά, στόχος σας είναι να πετύχετε όσα περισσότερα conversions (δηλαδή επισκέπτες που ολοκληρώνουν το στόχο σας) μπορείτε μέσα από τη landing σελίδα σας.

Στη συνέχεια, συγκεντρώσαμε μερικές πρακτικές συμβουλές, ούτως ώστε οι Landing Pages που φτιάχνετε να πετυχαίνουν πάντα τους στόχους σας.

1. Κάντε ξάκαθαρο στους επισκέπτες σας το που βρίσκονται.

Μπορεί να ακούγεται περιττό και προφανές, αλλά πολλές φορές η καμπάνια μας μπορεί να μην αποδίδει ξακάθαρα νοήματα και ακόμη ο χρήστης μπορεί να μην είναι τόσο εξοικειωμένος με τέτοιου είδους προωθητικές ενέργειες. Σε αυτή την περίπτωση, υπάρχει το ενδεχόενο για τον χρήστη να καταλήξει στη σελίδα σας χωρίς να γνωρίζει πως βρέθηκε εκεί ή τι σκοπό εξυπηρετεί αυτή. 

2. Κάντε κατανοητό ποια είναι η λύση που προσφέρετε

Στην περίπτωση που ο χρήστης διέδρασε συνειδητά με την καμπάνια σας και βρέθηκε στην Landing Page σας, περιμένει να δει αυτό που του υποσχεθήκατε. Φροντίστε όλο το Layout να συνδέεται άμεσα με την καμπάνια και ο χρήστης να βρει απευθείας αυτό που ψάχνει.

Προσοχή: Σημαντικό λάθος που γίνεται συνήθως, είναι ότι θέλουμε να περάσουμε παράλληλα και άλλες πληροφορίες που πιθανόνα δεν ενδιαφέρουν τον χρήστη. Π.χ. βάζουμε ένα μεγάλο εκτενές προφίλ της εταιρείας ή τις εξτρά υπηρεσίες/προϊόντα που προσφέρονται, εκμεταλλευόμενοι την αυξημένη ροή επισκεπτών από την καμπάνια. Αυτή η σχεδιαστική πρακτική όμως δεν είναι και η βέλτστη δυνατή καθώς ο χρήστης μπήκε στη σελίδα σας για έναν πολύ συγκεκριμένο λόγο. Προτείνουμε, λοιπόν με κάποιο κομψό και σαφή τρόπο να περιλάβετε συνδέσμους προς άλλες σελίδες του ιστοτόπου σας που θα θέλατε να επισκεφθεί ο χρήστης και ο υπόλοιπος χώρος να είναι αφιερωμένος στο συγκεκριμένο αντικείμενο της σελίδας για το οποίο χτίστηκε η καμπάνια.

3. Δώστε προσοχή στον τίτλο της σελίδας.

Ένας καλός και “πιασάρικος” τίτλος μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την ψυχολογία του επισκέπτη, καθώς μπορεί είτε να του δώσει ένα επιπλέον κίνητρο για να μείνει και να εκπληρώσει μία δράση, είτε ακόμη και να τον διώξει.

Σκεφθείτε ακριβώς τι θέλετε να πετύχετε και σε τι ψυχολογία θέλετε να φέρετε τον επισκέπτη και γράψτε τον τίτλο αναλόγως.

Tip: Μην φοβηθείτε να βγείτε λίγο έξω από τα νερά σας και να παρουσιαστείτε πιο χαλαροί. Συνήθως η διάρκεια παραμονής σε μια Landing Page περιορίζεται σε μόλις μερικά δευτερόλεπτα. Γι’ αυτό καλό είναι ο επισκέπτης φεύγοντας από εκεί να νιώθει άνετα μαζί σας και να επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας ξανά.

4. Προσφορές, δώρα και άλλες ακαταμάχητες προτάσεις.

Πάνω από κάθε είδους σχεδιασμό, έμπνευση και δημιουργική προσέγγιση, στη διαφήμιση θα βρίσκεται πάντα η τιμή. Με όποιο τρόπο μπορούμε να την κάνουμε πιο προσιτή (εκπτώσεις, προσφορές, δωρεάν δείγματα, crazy hours/days κλπ), ο συγκεκριμένος παράγοντας παίζει σημαντικό ρόλο.

Το καλύτερο λοιπόν που έχετε να κάνετε αν περιμένετε καλές αποδόσεις, είναι να κάνετε ασυναγώνιστες προσφορές ούτως ώστε ο επισκέπτης να μην βρίσκει δικαιολογία για να μην εκπληρώσει την δράση που επιθυμείτε.

5. Κάντε το Call-to-action σας όσο πιο ξεκάθαρο και εμφανές γίνεται.

Όπως και με το πρώτο βήμα, ενώ θεωρητικά είναι ξεκάθαρος ο λόγος που κάποιος επισκέπτεται την Landing Page που έχετε φτιάξει, η πραγματικότητα μας λέει ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

Για τον λόγο αυτό είναι καλό να δημιουργήσετε ένα Call-to-action που δεν θα χωράει αμφιβολία για το πως μπορείς να αλληλεπιδδράσεις με αυτό, ποια διαδικασία ακολουθείται και πως εκπληρώνεται.

6. Κάντε όλο το περιβάλλον να εμπνέει εμπιστοσύνη.

Τελευταίο και ίσως πιο σημαντικό απ’ όλα τα παραπάνω για το θέμα του σχεδιασμού, είναι να καταφέρετε να κάνετε τον ενδιαφερόμενο να σας εμπιστευθεί τα στοιχεία του ή τα λεφτά του.

Κάντε την σελίδα να φαίνεται προσεγμένη, επαγγελματική και να εμπνέει εμπιστοσύνη ακόμη και σε αυτούς που την επισκέπτονται για πρώτη φορά.

Μια αποτελεσματική και προσεγμένη Landing Page μπορεί να σας αποφέρει αρκετά Leads ή πωλήσεις και να δημιουργήσει μία καμπάνια με απόηχο.

Για να μπορείτε να πραγματοποιείτε τέτοιες επιχειρηματικές κινήσεις, πρέπει πρώτα να έχετε έναν αξιόπιστο συνεργάτη στο Internet. Κάντε το πρώτο βήμα σας με ένα domain και hosting από την IP.GR.
marketing 1128898897729090745
Αρχική σελίδα item

Δημοφιλή Άρθα

Random Posts

Click to read Περισσότερα Όλα said: Σχετικά Άρθρα Σχόλια Menu