Loading...

4+1 σημάδια ότι το site σου χρειάζεται αλλαγή!

Καλό μήνα και από μας! Μπορεί ο καιρός ακόμη να είναι ζεστός, αλλά το καλοκαίρι έχει φύγει για τα καλά και βρισκόμαστε ήδη στα μέσα του Φθινοπώρου. Το Φθινόπωρο είναι παραδοσιακά η εποχή της ανανέωσης. Άλλοι ξεκινούν δίαιτα για τα κιλά των διακοπών και άλλοι (κυρίως οι περισσότερες επιχειρήσεις) προετοιμάζονται για το βαρύ πρόγραμμα του χειμώνα που έρχεται.

Μήπως όμως και τα sites μας έχουν ανάγκη για ανανέωση? Ίσως να μην το είχες σκεφτεί μέχρι τώρα, αλλά αυτή είναι επίσης μια καλή περίοδος για να κάνεις μερικά ..“μερεμέτια” και στο site σου, εφόσον το χρειάζεται. Πως θα το καταλάβεις ότι ήρθε η ώρα για αλλαγή? Διάβασε στη συνέχεια μερικά από τα.. αλάνθαστα σημάδια ότι και το δικό σου website χρειάζεται λίγη παραπάνω προσοχή. Αν διαβάζοντας έχεις τσεκάρει τουλάχιστον δύο από αυτά, σημαίνει ότι..
το αγαπημένο σου site που με τόσο κόπο έχεις φτιάξει (ή έχεις δαπανήσει αρκετά χρήματα για την κατασκευή του) χρειάζεται λίγο χρόνο και προσπάθεια ξανά για να συνεχίσει να κάνει σωστά τη δουλειά του.

1. Οι ..αράχνες στο site σου διώχνουν τις “αράχνες” της Google

Χωρίς υπερβολή, υπάρχουν sites -ακόμα και εταιρικά- τα οποία δεν έχουν ανανεωθεί για χρόνια. Το ζήτημα εδώ είναι ότι αν θέλεις το site σου να εμφανίζεται στα αποτελέσματα της Google όσο πιο συχνά γίνεται, θα πρέπει να δώσεις ένα λόγο στις “αραχνούλες” της (ναι, τα Google spiders/crawlers/bots εννοούμε) να διαβάζουν ξανά και ξανά το περιεχόμενό του. Φυσικά, αυτό μπορεί να γίνει μόνο με ένα τρόπο – με νέο περιεχόμενο. Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι θα πρέπει να ξαναγράφεις την αρχική σελίδα του site σου κάθε δυο μέρες. Κράτα όμως στο μυαλό σου ότι ένα φρεσκαρισματάκι κάθε 6 μήνες ή μια φορά το χρόνο, είναι απαραίτητο.

Επιπλέον, αν δεν το έχεις κάνει ήδη, μην το αμελείς: πρόσθεσε μια ενότητα blog στο site σου, στην οποία θα μπορείς να ανεβάζεις τακτικά νέα και ενημερώσεις ή ενδιαφέροντα πράγματα γύρω από το αντικείμενο του site ή της επιχείρησής σου. Είναι ο πιο εύκολος και οικονομικός τρόπος για να κρατάς το περιεχόμενό σου συνεχώς ενημερωμένο και σίγουρα μέχρι τώρα δεν υπάρχει πρόσωπο ή επιχείρηση που να δεν έχει επωφεληθεί από το blogging. Επιτρέπεται και λίγο gossip για τα νέα της εταιρίας, με μέτρο πάντα!

Α! Στο ίδιο πλαίσιο μην αμελείς να ενημερώνεις τακτικά και τα προφίλ σου ή τις εταιρικές σου σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα, ειδικά εκείνα που περιέχουν συνδέσμους προς το website σου.

2. Το site σου δεν ακολουθεί τους ρυθμούς με τους οποίους ενημερώνεσαι εσύ

Τα πράγματα στο web τρέχουν γρήγορα. Μπορεί το περιεχόμενο και οι πληροφορίες που είχες ανεβάσει στο site σου πριν από 2 χρόνια να ήταν ότι πιο up-to-date και ιδιαίτερα χρήσιμες για τους επισκέπτες του, σήμερα όμως μπορεί να μην ισχύουν καν. Σκέψου μόνο πόσα πράγματα έχουν αλλάξει τη χρονιά που μας πέρασε. Όπως και να χει, σίγουρα γνωρίζεις καλά το αντικείμενό σου και θέλεις αυτό να αντικατοπτρίζεται και στη διαδικτυακή σου “εικόνα”. Καλό θα ήταν λοιπόν, να κάνεις ένα γρήγορο πέρασμα στις πληροφορίες που περιέχονται στο website σου και αν κάποια από αυτές δεν έχει αξία πλέον, μπορείς να την κατεβάσεις ή να την αντικαταστήσεις με κάτι πιο σύγχρονο.

3. Έχουν γίνει αλλαγές στην επιχείρησή σου

...και φυσικά όταν λέμε “αλλαγές” δεν εννοούμε αλλαγές στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχει η επιχείρησή σου. Αυτές οι αλλαγές θεωρούμε ότι έχουν γίνει ήδη. Αν το έχεις αμελήσει για οποιοδήποτε λόγο, μην το αφήνεις άλλο λεπτό! Αν οι πελάτες σου δεν έχουν σωστή πληροφόρηση για το τι μπορείς να τους παρέχεις, πως θα ανατρέξουν σε εσένα γι' αυτό που χρειάζονται?

Ας πάμε τώρα ένα βήμα πιο μακριά. Για κάθε αλλαγή που συμβαίνει στην επιχείρησή σου, είναι καλή πρακτική να ενημερώνεις και το ηλεκτρονικό της κομμάτι -ναι, για το website σου μιλάμε κυρίως. Μπορεί να έχει αλλάξει το οργανόγραμμα των τμημάτων της επιχείρησής σου. Μπορεί κάποιοι από τους υπαλλήλους σου να έχουν φύγει ή αντικατασταθεί. Μπορεί να έχετε μετακομίσει σε νέες, υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις ή απλά να έχει αλλάξει το email ή το τηλέφωνο επικοινωνίας. Όλα αυτές οι αλλαγές καλό θα ήταν να εμφανίζονται και στο site σου. Το να ακολουθεί το site σου τις εξελίξεις στην επιχείρησή σου, δεν δείχνει μόνο υπευθυνότητα και καλή οργάνωση, αλλά επίσης εξωστρέφεια και ενδιαφέρον για δημιουργία και ανάπτυξη ουσιαστικής σχέσης με τον επισκέπτη-μελλοντικό πελάτη της επιχείρησής σου. Γιατί να χάνεις αυτή την ευκαιρία? Go for it.

4. Υπάρχουν σελίδες που δεν έχουν επισκέπτες

Εάν παρακολουθείς τα στατιστικά του site σου, ίσως να έχεις παρατηρήσει ότι υπάρχουν σελίδες που είτε δεν έχουν καθόλου επισκέπτες, είτε ο αριθμός των επισκεπτών τους είναι μικρός. Κατά πάσα πιθανότητα αυτό το πρόβλημα θα λυθεί εάν βελτιώσεις την ποιότητα του περιεχομένου των σελίδων αυτών. Μπορεί να χρειαστεί να αφαιρέσεις μέρος του κειμένου αν αυτό είναι πολύ ή να προσθέσεις επικεφαλίδες ή εικόνες. Ρίξε επίσης μια ματιά και στις σελίδες που φαίνονται να πηγαίνουν καλά για να πάρεις ιδέες – τι είναι αυτό που κάνει τους επισκέπτες του site σου να τις προτιμούν? Χρησιμοποίησε ανάλογες πρακτικές και στις σελίδες που δεν αποδίδουν όσο θα ήθελες.

Bonus point: Μεγάλη SEO αλλαγή

Ανεξάρτητα από την χρονική περίοδο, μια πολύ καλή στιγμή να ανανεώσεις το site σου είναι αν έχει γίνει πρόσφατα μεγάλη αλλαγή σχετικά με το SEO. Συχνά η αγαπημένη μας Google ταράζει τα νερά, αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο κατατάσσει τα sites στα αποτελέσματά της. Εάν έχει γίνει πρόσφατα μια τέτοια αλλαγή, είναι απολύτως αναγκαίο να ελέγξεις ότι το site σου είναι συμβατό με τις νέες απαιτήσεις της μηχανής, ώστε να μην βαθμολογηθεί αρνητικά ή χάσει την κατάταξη που έχει έως τώρα, η οποία είναι πιθανό να βασίζεται σε αρκετή δουλειά.

Σε κάθε περίπτωση, μη φοβηθείς την αλλαγή. Στις περισσότερες περιπτώσεις, εκτός από επιβεβλημένη, η αλλαγή είναι και αποτελεσματική στην περαιτέρω προβολή του site ή του brand σου. Απλά δοκίμασέ το!
marketing 1089568697475176073
Αρχική σελίδα item

Δημοφιλή Άρθα

Random Posts

Click to read Περισσότερα Όλα said: Σχετικά Άρθρα Σχόλια Menu