Γιατί ΠΡΕΠΕΙ να έχει το site σου Live Chat;
Η ιστοσελίδα μιας επιχείρησης αποτελεί την ψηφιακή της βιτρίνα στο αχανές περιβάλλον του διαδικτύου. Μία από τις πιο σημαντικές προσθήκες που μπορείς να κάνεις σήμερα στην ιστοσελίδα σου είναι η ενσωμάτωση ενός Live Chat. Παρακάτω θα μάθεις γιατί.
Στατιστικά για το Live Chat
1) Σύμφωνα με το Invesp το Live Chat αποτελεί το μέσο με το οποίο οι πελάτες μένουν περισσότερο ευχαριστημένοι. Συγκεκριμένα το 73% των χρηστών που εξυπηρετήθηκαν μέσω Live Chat αξιολόγησαν την επικοινωνία ως επιτυχημένη, επόμενη ήταν η επικοινωνία μέσω Email με 51% και τελευταία είναι η εξυπηρέτηση μέσω τηλεφώνου, στο 44%.
2) Ο μέσος όρος αναμονής στο Live Chat ανέρχεται περίπου στα 01:35 λεπτά, την ίδια στιγμή που ο μέσος όρος απάντησης ενός αιτήματος μέσω Email είναι περίπου 3 ώρες και 30 λεπτά (!). Γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο οι χρήστες προτιμούν την ζωντανή συνομιλία και μένουν περισσότερο ευχαριστημένοι. (Πηγή: Tidio)
3) 51% των πελατών ανέφερε πως ήταν πολύ πιθανό να προβούν σε κάποια αγορά, μετά την επικοινωνία που είχαν μέσω Live Chat. Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί, πως το 29% των ερωτηθέντων πελατών θα επέλεγε να κάνει αγορά σε ένα e-shop που χρησιμοποιεί Live Chat, ακόμη κι αν δεν το χρησιμοποιούσαν! (Πηγή: Martech)
Τι να αποφύγεις κατά την χρήση του Live Chat
1. Μην αργείς να απαντήσεις. Οι πελάτες περιμένουν ότι θα λάβουν απάντηση σε λιγότερο από ένα λεπτό.
2. Μην απαντάς σαν ρομπότ. Η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών που επιλέγουν το Live Chat ως δίαυλο επικοινωνίας με την επιχείρησή σου, απαιτούν να έχουν προσωποποιημένη και φιλική αντιμετώπιση στο πρόβλημα τους.
3. Μην έχεις ενεργό το Live Chat τις ώρες που δεν υπάρχει διαθέσιμος Customer Support Agent. Ο πελάτης αναζητά άμεση απάντηση και από το να μην την λάβει είναι προτιμότερό να απενεργοποιείται το Live Chat τις ώρες που η επιχείρηση παραμένει κλειστή.
Follow Us