Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω τα χρώματα για να αυξήσω τις πωλήσεις του e-shop μου?
https://blog.ip.gr/2016/03/pos-boro-na-xrisimopoiiso-ta-xromata-gia-anafksiso-tis-poliseis-tou-eshop-mou.html
Το ξέρατε ότι το χρώμα μπορεί να σας βοηθήσει να πουλήσετε περισσότερα προϊόντα μέσα από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα? Χρησιμοποιήστε μια παλέτα γύρω από ένα κεντρικό χρώμα για να κινήσετε το ενδιαφέρον του επισκέπτη σας και να δώσετε έμφαση στα προϊόντα σας, ώστε τελικά να μετατρέψετε τους επισκέπτες του website σας σε πελάτες.
Πως θα επιλέξω το κατάλληλο χρώμα για το website μου?
Ας δούμε αρχικά μερικές οδηγίες για να επιλέξετε το χρώμα που ταιριάζει περισσότερο σε εσάς και το site σας.- Αρχικά, καλό θα ήταν να επιλέξετε κάποιο χρώμα το οποίο συνδέεται άμεσα με το brand σας. Στη συνέχεια μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διακυμάνσεις αυτού του χρώματος, είτε πιο ανοιχτές, είτε πιο σκούρες αποχρώσεις. Επίσης, χρησιμοποιήστε το κεντρικό σας χρώμα για να επισημάνετε τα πιο δημοφιλή προϊόντα σας ή αυτά που επιθυμείτε να προωθήσετε περισσότερο τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
- Μπορείτε επίσης να κάνετε μια ευρύτερη έρευνα για να δείτε ποια χρώματα ταιριάζουν περισσότερο με τη γενικότερη εικόνα που θέλετε να δημιουργήσετε στο site σας. Μερικές σχετικές συμβουλές θα βρείτε και στη συνέχεια του άρθρου.
- Σκεφτείτε επίσης με γνώμονα την εποχή του χρόνου που διανύουμε. Μπορείτε να επιλέξετε ένα χρώμα το οποίο σχετίζεται με τη συγκεκριμένη εποχή και στη συνέχεια να το αλλάζετε κατά τη διάρκεια του χρόνου. Ένα website που αλλάζει χρώματα ανάλογα με την εποχή, σίγουρα κεντρίζει το ενδιαφέρον!
- Όταν έχετε αμφιβολία, επιλέξτε καλύτερα μια πιο φωτεινή και έντονη απόχρωση. Οι έντονες αποχρώσεις προκαλούν συνήθως στον επισκέπτη μεγαλύτερη διάθεση για αλληλεπίδραση, από ότι οι πιο παστέλ.
Επιλέξτε ένα κεντρικό χρώμα που να σχετίζεται με το brand σας
Η ψυχολογία του χρώματος, όπως λέγεται, συνδέεται άμεσα με το marketing και τη δημιουργία ενός ισχυρού brand name. Σκεφτείτε πόσα ισχυρά brands ταυτίζονται με το χρώμα τους. Μεταξύ αυτών μπορούμε να βρούμε το κόκκινο της Coca-Cola, το μπλε του Facebook και τους τόνους του γκρι που επιλέγει η Apple. Ένα χρώμα μπορεί να αντιπροσωπεύει μια εταιρική ταυτότητα ή να δημιουργεί μια συγκεκριμένη διάθεση που σχετίζεται με το εκάστοτε εμπορικό σήμα.Μπορείτε να βρείτε online πολλούς οδηγούς για τα χρώματα και την ψυχολογία του καταναλωτή και τον τρόπο που κάθε χρώμα συνδέεται με ένα συναίσθημα ή προκαλεί μια ενέργεια. Για παράδειγμα, το πράσινο συνδέεται με την ελπίδα, τη νεότητα και τη φύση, ενώ το κίτρινο με τη διασκέδαση, την ενέργεια και τη χαρά. Πριν προχωρήσετε λοιπόν στην επιλογή του κεντρικού χρώματος της παλέτας σας, μπορείτε πρώτα να κάνετε μια μικρή έρευνα στο διαδίκτυο, για να δείτε ποιο χρώμα είναι αυτό που μπορεί να επιτύχει πιο εύκολα τα αποτελέσματα που επιδιώκετε.
Follow Us