Loading...

Πως η επιλογή του κατάλληλου domain μπορεί να είναι παράγοντας για την επιτυχία

Όταν δημιουργείτε για πρώτη φορά ένα website, η επιλογή του domain σας μπορεί να έχει μακροπρόθεσμη ή δια βίου επίδραση στην προσέλκυση επισκεπτών στο website σας και κατά συνέπεια στο πόσο επιτυχημένο θα είναι αυτό.

Domain και Brand name

Ένα domain δεν χρησιμοποιείται μόνο για να τονίσει την αξιοπιστία και να υπογραμμίσει την ιδιοκτησία ενός site. Είναι επίσης πολύ σημαντικό στοιχείο για να τη διαφήμιση μιας επιχείρησης και την προσέλκυση πελατών. Μπορείτε να το ενσωματώσετε στην εταιρικές κάρτες σας, τα τιμολόγιά σας, την ηλεκτρονική υπογραφή των emails σας, να το τυπώσετε στα οχήματα της εταιρίας σας και γενικότερα να το χρησιμοποιήσετε με πολλούς διαφορετικούς τρόπους για την προβολή της επιχείρησής σας.

Από τις τοπικές επιχειρήσεις, μέχρι τις επιχειρήσεις – κολοσσούς, όλες κατοχυρώνουν το δικό τους domain και προσπαθούν να επιλέξουν αυτό που θα μπορούν να το χρησιμοποιήσουν με τους περισσότερους δυνατούς τρόπους. Για παράδειγμα, ένα καλό domain μπορεί να βοηθάει στο marketing της επιχείρησής σας, κάθε φορά που στέλνετε ένα email ή ένα μήνυμα, υπό την προϋπόθεση ότι σχετίζεται άμεσα με την επωνυμία της επιχείρησής σας και προκαλεί το ενδιαφέρον των παραληπτών.

Η επιλογή ενός domain name το οποίο μπορεί να σχετιστεί άμεσα ή να μετατραπεί σε εμπορικό σήμα, ενισχύει την πιστότητα των πελατών, συνδέει συναισθηματικά τους πελάτες με το εμπορικό σας σήμα και δίνει κίνητρο στον επισκέπτη ή τον αγοραστή. Αυτού του είδους τα domain names, δίνουν ουσία στα προγράμματα και τις καμπάνιες προβολής σας. Είναι επίσης ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι αναγνωρίζουν που οδηγούν οι σύνδεσμοι οι οποίοι προβάλλονται μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook κ.ά.

Εκτός από τον πολύ σημαντικό ρόλο που παίζει το domain σε όλη τη στρατηγική branding μιας επιχείρησης, ένα domain είναι επίσης εξαιρετικά σημαντικό για να δημιουργήσει κάποιος το προσωπικό του brand. Σε αυτή την περίπτωση, το domain είναι μια πραγματικά σοβαρή επένδυση. Με τον ίδιο τρόπο που το εμπορικό σήμα λειτουργεί για μια επιχείρηση, μπορεί να λειτουργήσει και για ένα πρόσωπο. Όσο περισσότερο ο κόσμος σας αναγνωρίζει σαν brand, τόσο πιο εύκολα μπορείτε να επιτύχετε τους στόχους σας.

Είτε είστε επιχείρηση, είτε πρόσωπο, ένα domain που σχετίζεται με το brand name σας λειτουργεί ουσιαστικά με τρεις τρόπους για εσάς:
  • Επικοινωνία: Το γενικότερο μήνυμα που περνά το domain σας για εσάς ή την επιχείρησή σας.
  • Διαπιστευτήρια: Ο τρόπος με τον οποίο το domain σας καταδεικνύει την εμπειρία σας.
  • Φήμη και αναγνώριση: Η εμπιστοσύνη που εμπνέει το domain σας στους επισκέπτες και πελάτες σας.
Για να συσχετίσετε το brand σας με μια γενικότερα θετική εικόνα, είναι σημαντικό να έχετε ένα domain το οποίο να καλύπτει και τις τρεις παραπάνω κατευθύνσεις και να περνά ένα ουσιαστικό μήνυμα. Σκεφτείτε απλά τα πλεονεκτήματα του να καταφέρετε να συσχετίσετε το brand σας με ένα αναγνωρίσιμο και επιτυχημένο domain. Αυτό μπορεί αυτόματα να μεταφραστεί σε καλύτερη δικτύωση, περισσότερους πελάτες, προσέλκυση περισσότερο κατάλληλων συνεργατών και επίτευξη περισσότερων επιχειρησιακών ή προσωπικών στόχων.

Domain και SEO

Ένα προσεκτικά επιλεγμένο domain, το οποίο μπορεί να περιέχει μία ή και περισσότερες λέξεις κλειδιά, συσχετίζεται απλά με ένα συγκεκριμένο θέμα. Οι μηχανές αναζήτησης έχουν αλγόριθμους οι οποίοι συνυπολογίζουν και το domain για την κατάταξη ενός website στα αποτελέσματά τους.

Ωστόσο, εδώ θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, καθώς μπορεί να πέσετε στην παγίδα και να κατοχυρώσετε ένα μακροσκελές domain το οποίο θα περιέχει όντως αρκετές λέξεις κλειδιά, αλλά στην ουσία θα είναι δύσχρηστο και απωθητικό για τους επισκέπτες σας. Σε αυτή την περίπτωση είναι καλύτερη πρακτική το να επιλέξετε το πλέον σύντομο domain, από το να συμπεριλάβετε πολλές λέξεις κλειδιά σε αυτό και να ποντάρετε σε πιο ουσιαστικό περιεχόμενο το οποίο θα περιλαμβάνει και όλες τις λέξεις κλειδιά για τις οποίες επιθυμείτε να προβληθείτε. Παρόλα αυτά, ένα domain το οποίο είναι premium ή περιέχει σημαντικές λέξεις μπορεί να επιτύχει το σκοπό του όχι μέσα από την κατάταξη, αλλά δημιουργώντας μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και αποδίδοντας καλύτερα σε καμπάνιες marketing και σε διαφημίσεις.

Σε κάθε περίπτωση, καλό θα είναι να δώσετε μεγάλη προσοχή κατά την επιλογή του domain σας, καθώς αυτό προσδίδει αξιοπιστία, προωθεί και βελτιώνει την αξία του εμπορικού σας σήματος και σας κάνει να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι αν έχετε καταλήξει σε ένα λίγο μεγαλύτερο ή λίγο πιο δύσκολο στην απομνημόνευση domain, δεν έχετε την πιθανότητα να επιτύχετε τους σκοπούς σας. Υπάρχει ένας γενικός κανόνας, ο οποίος λέει ότι μεταξύ δύο websites, εάν θεωρήσουμε ότι όλα τα υπόλοιπα είναι ακριβώς ίδια (budget προβολής, καμπάνιες marketing, ποιότητα περιεχομένου, σχεδίαση, συνεργασία με άλλα δίκτυα κ.ά.), ένα website με ένα καλό domain name υπερτερεί πάντα του ανταγωνισμού. Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχουν υπάρξει και εξαιρέσεις σε αυτό τον κανόνα.

Όποιο domain και αν επιλέξετε τελικά, η ομάδα των συνεργατών της IP.GR θα είναι πάντα δίπλα σας, για να σας βοηθήσει στην επιλογή του κατάλληλου domain για εσάς, να σας καθοδηγήσει στη διαδικασία της κατοχύρωσής του και να σας παρέχει συμβουλές για το πως μπορείτε να το αξιοποιήσετε καλύτερα.
marketing 1257850189134473752
Αρχική σελίδα item

Δημοφιλή Άρθα

Random Posts

Click to read Περισσότερα Όλα said: Σχετικά Άρθρα Σχόλια Menu